Termeni si conditii

Regulament Cinema Dacia Husi

 

Pentru ca sunteti importanti pentru noi si dorim ca experienta dumneavoastra la Cinema sa fie placuta, lipsita de incidente nedorite, si in conditii de deplina siguranta si igiena, am conceput un set de reguli care se aplica tuturor clientilor.

Prezentul regulament are scopul de a asigura functionarea Cinema, intr-un mediu placut, prin respectarea atat a legislatiei in vigoare cat si a clientilor, vizitatori ai Cinema. Regulamentul cuprinde norme de conduita, obligatorii de a fi respectate, pentru buna desfasurare a activitatii Cinema Dacia Husi.

Inainte de a achizitiona bilete pentru filmele care ruleaza in cadrul Cinema Dacia Husi, va rugam sa va familiarizati cu prezentul regulament.

Se considera ca prin achizitionarea biletului confirmati ca sunteti complet familiarizati, ati inteles, sunteti de acord si va obligati sa respectati Regulamentul de functionare al Cinema Dacia Husi.

Cinema Dacia Husi  isi rezerva dreptul de a modifica sau retrage acesti termeni, reguli sau oferte fara un preaviz prealabil.

IN INCINTA CINEMA SUNT INTERZISE URMATOARELE :
 

1. Fotografierea sau filmarea.

2. Fumatul, inclusiv folosirea dispozitivelor de tip tigara electronica.

3. Accesul cu bagaje voluminoase.

4. Accesul cu produse alimentare sau bauturi care nu sunt procurate de la barul Cinema.

5. Folosirea dispozitivelor electronice, in salile de spectacol, in timpul rularii filmelor.

6. Accesul cu animale.

7. Accesul cu arme.

8. Degradarea in orice mod a mobilierului (inclusiv statul cu picioarele pe scaune).

9. Accesul in spatii ce sunt marcate ca fiind restrictionate accesului persoanelor neautorizate.

10. Deranjarea sau perturbarea spectatorilor.

11. Accesul cu biciclete, trotinete, triciclete, patine cu rotile, role, skateboarduri, hoverboarduri etc. in incinta Cinema. Singurele cazuri admise sunt carucioarele pentru copii si scaunele cu rotile utilizate de persoane cu dizabilitati.

12. Discutiile si orice alte activitati in salile de cinema care deranjeaza sau pot deranja pe ceilalti clienti in timpul vizionarilor (lovind si impingand scaune, fosnet, vorbind pe telefoane mobile, redare de inregistrari video sau sonore, cantatul, alergatul, urcatul, saritul etc.).

13. Accesul in spatiile restrictionate publicului, urcarea pe scena inainte, in timpul sau dupa terminarea proiectiilor, atingerea ecranului sau echipamentelor pentru proiectii.

14. Eliminarea deseurilor in alte locuri decat cele din zonele desemnate.

Intrarea si sederea in Cinematograf a persoanelor cu imbracaminte indecenta sau aspect neigienic sau neingrijit.

15. In cazul incalcarii uneia dintre regulile prezentate in prezentul regulament, veti fi obligat sa parasiti incinta Cinematografului fara a va fi returnata contravaloarea biletului sau a produselor cumparate. Ne rezervam dreptul de a lua orice alta masura necesara (interdictie sau actiuni legale) pentru a preveni incalcarea regulilor.

ALTE REGULI SI ASPECTE:

1. Accesul in salile de cinema va fi permis pe baza biletelor cumparate la casele de bilete din incinta Cinema Dacia Husi si de pe site-ul https://www.cinema-dacia-husi.ro. In plus, clientul este obligat sa prezinte biletul in format tiparit/electronic referentului sau oricarei persoane desemnate in vederea verificarii veridicitatii biletului inainte de intrarea in sala de cinema.

2. Accesul spre sala de Cinema se face doar cu 10 minute inainte de inceperea spectacolului. Din respect pentru clientii din sala, dupa ora de incepere a spectacolului, ora inscrisa pe bilet, accesul in sala mai este permis timp de doar 10 de minute. De asemenea, cumpararea de bilete la un spectacol, este posibila doar pentru inca maxim 10 minute dupa ora de incepere.

3. Inainte de a parasi punctul de vanzare va rugam asigurati-va ca datele imprimate pe biletele primite corespund cerintelor dumneavoastra. Nu se accepta plangeri ulterioare!

4. Biletele la film si produsele cumparate de la barul Cinema nu pot fi schimbate si/sau returnate dupa tiparirea chitantei fiscale.

5. Va rugam verificati restul banilor primiti, inainte de a parasi casa de bilete/barul.

6. Clientul declara si garanteaza ca orice bilete cumparate sunt doar pentru uz personal si ca nu sunt achizitionate ca parte a oricarei forme de afaceri sau de activitate comerciala in care urmeaza sa fie revandute.

7. Un spectacol va fi anulat daca inainte cu 10 minute de ora de incepere nu a inregistrat niciun bilet vandut.

8. Este obligatorie respectarea locurilor inscrise pe biletele de intrare.

9. Rezervarile se anuleaza automat din sistem, cu 30 de minute inainte de inceperea spectacolului, in cazul in care acestea nu au fost achitate.

10. Ne rezervam dreptul de a refuza vanzarea de bilete si de a nu permite accesul in Cinema persoanelor sub influenta alcoolului sau a unor substante stupefiante si persoanelor ce cauzeaza tulburarea linistii publice. De asemenea, pastrarea unui comportament fizic/verbal civilizat si adecvat este obligatorie pe parcursul prezentei in Cinema. Persoanele cu un comportament inadecvat (antisocial, agresiv, deranjant, etc.) vor fi nevoite sa paraseasca incinta Cinema fara returnarea contravalorii biletelor.

11. Este obligatorie pastrarea bonurilor fiscale si a biletelor de intrare la film pe toata durata prezentei in Cinema. Persoanele gasite fara bilet, sau cu bilet ce nu este valabil la spectacolul la care participa, vor fi obligate sa paraseasca Cinema fara returnarea contravalorii eventualelor bilete platite. Biletele deteriorate, pierdute sau considerate furate, nu pot fi inlocuite.

12. Durata unui spectacol este alcatuita din durata propriu-zisa a filmului, la care se adauga pana la maxim 15 minute de trailere de filme si/sau reclame. Trailerele ce ruleaza in cadrul Cinema pot promova filme cu audienta diferita (inclusiv superioara) filmului pentru care s-a achizitionat biletul.

13. In cazuri exceptionale, programul de filme tiparit poate suferi modificari. Pentru programul actualizat consultati panourile electronice din incinta Cinema sau site-ul https://www.cinema-dacia-husi.ro/

14. Fiecare bilet da dreptul titularului sau la o singura vizita si numai pentru vizionarea filmului marcat pe bilet, la data si in orele specificate pe acesta si in sala de cinema desemnata de Cinema  pentru acea vizionare. Durata vizitei clientului in sala de cinema este limitata la durata vizionarii. Imediat dupa incheierea vizionarii, clientul este obligat sa paraseasca sala de cinema chiar daca acesta are bilet pentru vizionarea imediat urmatoare, in aceeasi sala de cinema. In astfel de cazuri, clientul trebuie sa paraseasca sala de cinema dupa primul film si sa urmeze procedura de intrare in sala de cinema  pentru vizionarea celui de-al doilea film.

15. Va rugam verificati cu atentie clasificarea filmului inainte de a opta pentru vizionarea acestuia. Audienta filmului trebuie sa corespunda varstei dumneavoastra.

AG-Audienta generala.
AP12-Acordul parintilor pentru copiii sub 12 ani.
N-15-Nerecomandat sub 15 ani.
IM-18-Interzis Minorilor.

16. Cinema Dacia Husi nu poarta nicio responsabilitate pentru clasificarea filmului. Fiecare client adult decide pe cont propriu si pentru copiii sai, in cazul in care o astfel de decizie este permisa, daca vizioneaza un anumit film, tinand seama de regulile speciale pentru accesul la vizionarea de filme a persoanelor cu varsta sub 18 ani.

17. Accesul clientilor la vizionari este permis de Cinema  in conformitate cu clasificarea filmelor si limitarile rezultate din aceasta. Daca un client a achizitionat un bilet pentru o vizionare la care clientul nu are dreptul de acces din cauza categoriei filmului facuta de catre CNC si a varstei clientului iar acest acces este refuzat, Cinema  nu va rambursa clientului pretul biletului, nici nu va inlocui biletul pentru o alta vizionare si nici nu va plati nicio

compensatie clientului. In momentul cumpararii biletului, responsabilitatea pentru respectarea acestor clasificari de catre public revine exclusiv clientului care cumpara biletul.

18. Cinema Dacia Husi are dreptul de a refuza accesul la o vizionare a oricarui client care trebuie sa fie insotit, dar insotitorul lipseste sau care nu indeplineste criteriile stabilite in prezentele reguli, indiferent daca aceste persoane au achizitionat bilete pentru vizionarea la care solicita sa participe.

19. Fiecare persoana cu varsta cuprinsa intre 0+ luni si 18 ani care participa la o vizionare in Cinema  ar trebui sa cumpere un bilet, indiferent daca o astfel de persoana foloseste un loc in sala de Cinema pentru a viziona filmul sau sta pe scaunul parintelui/insotitorului. Persoanele cu varsta de pana la 18 ani pot beneficia de o reducere la pretul obisnuit al biletului.

20. In cazul reducerilor pentru elevi/studenti, aceasta calitate trebuie dovedita prin prezentarea unei legitimatii sau carnet vizate pe anul scolar in curs. In caz contrar, reducerea nu se va acorda. In cazul persoanelor posesoare de certificate de handicap cu grad accentuat/grav si insotitorilor acestora, numarul de bilete gratuite acordate va fi limitat la 2 bilete/film/persoana. Biletele vor fi acordate in ordinea ridicarii de la casele de bilete, in limita locurilor disponibile in sala. Biletele gratuite se acorda in baza prezentarii catre casier a certificatului de handicap si a unei copii a cartii de identitate a detinatorului certificatului de handicap. Situatia curenta a numarului de bilete acordate, poate fi aflata la casele de bilete. ® se supune legii 448 din 06.12.2006, republicata si actualizata, privind protectia si promoavarea drepturilor persoanelor cu dizabilitati.

21. Reducerea se aplica tuturor pensionarilor, la prezentarea unei dovezi valabile a calitatii de pensionar a persoanei respective.

22. Documentele mentionate anterior pentru categoriile care beneficiaza de reduceri vor fi prezentate personalului Cinema  exclusiv in scopul verificarii dreptului la reducere. Cinema  nu retine, inregistreaza, copiaza sau stocheaza sub nicio alta forma documentele prezentate.

23. Acumularea sau impartirea (sharingul) reducerilor nu este posibila. Daca o persoana indeplineste simultan mai multe conditii de reducere (de exemplu, clientul este atat pensionar, cat si persoana cu dizabilitati), persoana respectiva are dreptul la o singura reducere, in functie de categoria la care doreste sa fie clasificata (in exemplul de mai sus clientul are dreptul sa cumpere fie un bilet redus pentru un pensionar, fie un bilet redus pentru o persoana cu dizabilitati).

24. Sunteti direct raspunzatori in eventualitatea unor reactii adverse cauzate de imagini si sunete produse in timpul vizionarii filmului ales de dumneavoastra.

Cinema Dacia Husi nu este responsabila si nu ofera nicio garantie cu privire la continutul filmelor, la valoarea lor artistica sau daca apartin unui anumit gen sau daca sunt potrivite pentru copii, femei insarcinate, persoane in varsta si persoane cu boli de inima sau alte boli. Unele filme folosesc lumini stralucitoare, intermitente, modele vizuale si/sau imagini care pot provoca disconfort si/sau convulsii celor cu epilepsie fotosensibila. Clientii sunt obligati sa verifice inainte de vizionare si sa se asigure ca vizionarea se potriveste lor si celor care ii insotesc si nu dauneaza starii lor de sanatate.

25. Telefoanele mobile trebuie oprite sau pastrate pe modul silentios pe toata durata spectacolului si nu pot fi utilizate in acest timp, deoarece lumina de fundal ii poate deranja pe ceilalti clienti.

26. Parintii sau tutorii sunt direct responsabili pentru comportamentul minorilor pe toata durata proiectiei de film. Prin urmare, acestia au obligatia de a asigura linistea si ordinea in sala.

27. Spectatorii au obligatia de a sta asezati pe scaune pe toata durata proiectiei.

28. Clientii au obligatia de a se supune in incinta Cinema Dacia Husi indicatiilor personalului Cinema si/sau a subcontractantilor acestuia in situatii de urgenta (ex.: atentat, incendiu, cutremur, etc).

29. Clientii au obligatia de a se supune in incinta Cinema Dacia Husi indicatiilor personalului Cinema si/sau a subcontractantilor acestuia cu privire la utilizarea cailor de evacuare/acces.

30. Clientii au obligatia sa semnaleze orice problema ce tine de serviciile Cinema personalului autorizat sau sa consemneze in registrul de sesizari si reclamatii si sa nu incerce remedierea acesteia personal.

31. Cinema Dacia Husi nu este raspunzatoare pentru obiectele uitate, pierdute sau considerate furate in incinta Cinema.

32. Vizionarea filmelor in sala de cinema in format 3D presupune folosirea unor ochelari speciali 3D pasivi, ochelari ce se achizitioneaza separat de la casa cinematografului. Refolosirea ochelarilor pentru mai multe vizionari de film poate rezulta in diminuarea calitatii percepute a imaginii. Nu ne asumam raspunderea pentru ochelarii 3D ce nu sunt achizitionati din cadrul cinematografului nostru.

33. Pretul biletului la un film in format 3D nu include contravaloarea ochelarilor 3D pe care ii puteti pastra si refolosi in locatia cinematografului.

34. Cinematograful nu poarta nicio responsabilitate pentru calitatea serviciului 3D in cazul in care clientul decide sa vada filmul cu proprii ochelari 3D, care nu au fost achizitionati de la Cinema sau au fost refolositi.In cazul proiectiilor 3D daca ochelari sunt furnizati spectatorilor la intrarea in sala ei trebuie predati personalului dupa incheierea vizionarii.

34. Cinematograful nu poarta nicio responsabilitate pentru calitatea serviciului 3D in cazul in care clientul decide sa vada filmul cu proprii ochelari 3D, care nu au fost achizitionati de la Cinema sau au fost refolositi.In cazul proiectiilor 3D daca ochelari sunt furnizati spectatorilor la intrarea in sala ei trebuie predati personalului dupa incheierea vizionarii.

35. In situatii exceptionale, un spectacol de film poate fi anulat din motive tehnice sau de alta natura, fara o notificare prealabila. In aceasta situatie, contravaloarea biletelor achizitionate la respectivul spectacol nu va fi returnata, insa se va permite accesul la un spectacol similar la alegerea clientului in limita locurilor disponibile in urmatoarele 90 de zile.

36. Filmele proiectate in Cinema  sunt rezultatul eforturilor a sute de oameni si sunt protejate de legea drepturilor de autor. Pentru a le proteja drepturile si munca, este strict interzisa utilizarea camerelor video si a oricarui alt dispozitiv de inregistrare, filmare sau difuzare in timpul vizionarilor de film in salile de cinema. In cazul in care se identifica un client care filmeaza/inregistreaza in sala de cinema, i se va cere sa stearga materialul filmat/inregistrat si va fi invitat sa paraseasca sala de cinema. Cinema Dacia Husi nu va rambursa clientilor care au plecat sau au fost obligati sa paraseasca Cinema din motivul mentionat anterior, pretul biletului sau pretul celorlalte servicii utilizate de acestia si nici nu le va plati nicio compensatie de niciun fel. In cazul in care clientul caruia i s-a cerut sa paraseasca Cinema a cauzat daune de orice fel catre Cinema  din cauza unor astfel de acte, Cinema Dacia Husi poate solicita despagubiri de la clientul respectiv.

37. Cinema Dacia Husi nu va fi raspunzatoare daca, din orice motiv, site-ul sau web nu este disponibil pentru orice perioada. Accesul la site poate fi suspendat temporar pentru lucrari de mentenanta sau revizii tehnice in orice moment si fara notificare prealabila. Cinema Dacia Husi va fi scutit de orice raspundere pentru actele, omisiunile si conduita oricaror utilizatori terti si/sau hackeri, daca este cazul.

38. CinemaDacia Husi nu isi asuma nicio raspundere pentru actiunile si/sau comportamentele inadecvate ale clientilor sai impotriva altor clienti si a tertilor care au patruns in Cinema prin incalcarea prezentului regulament.

39. Cinema Dacia Husi  va tine un registru de propuneri.Reclamatiile si propunerile pot fi depuse in timpul programului de lucru la Cinema si/sau prin email la online@cinema-dacia-husi.ro. Reclamatiile intarziate cu privire la o problema in curs care poate fi verificata pe loc nu vor fi luate in considerare.

40. Va aducem la cunostinta ca incinta Cinematografului si imprejurimile acestuia sunt dotate cu echipamente de inregistrare audio-video cu circuit inchis in scopul protejarii clientilor, angajatilor si a bunurilor.

41. In cazul achizitionarii/rezervarii de bilete, numarul locurilor ramase libere pe rand, ulterior alegerii pozitionarii locurilor dorite in sala, nu poate fi mai mic de 2 (doua), exceptie facand situatia cand se achizitioneaza/rezerva intreg numarul de locuri disponibile pe respectivul rand sau locul ramas liber se afla la marginea randului.

In cazul inchirierii salilor de cinema

42. Locatarul se obliga sa pastreze integritatea spatiului inchiriat si sa se incadreze in intervalul orar pentru care a inchiriat spatiul (sala).

43. Echipamentul tehnic va fi exploatat doar de catre sau in prezenta personalului calificat al Cinema Dacia Husi.

 

Pentru a asigura o experienta cât mai placuta si comoda pentru clientii nostri, oferim urmatoarele optiuni si informatii referitoare la livrarea biletelor  achizitionate online:

  1. Livrarea electronica a biletelor:

    • Dupa finalizarea comenzii si confirmarea platii, biletele achizitionate vor fi trimise automat pe adresa de e-mail furnizata în timpul procesului de cumparare.
    • Termenul estimativ de livrare a biletelor este de câteva minute. În cazuri rare, poate dura pâna la 1-2 ore, în functie de volumul de trafic si de eventualele probleme tehnice.
  2. Accesul direct în cinematograf:

    • Biletele electronice pot fi prezentate direct pe dispozitivele mobile sau pot fi tiparite si prezentate la intrare pentru accesul în cinematograf.
    • Va rugam sa va asigurati ca aveti biletul pregatit pentru scanare la intrare, pentru a evita întârzierile.
  3. Asistenta pentru livrare:

    • Daca întâmpinati probleme cu primirea biletelor electronice, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail cinemahusi@gmail.com sau la numarul de telefon 0335413106, si vom rezolva problema cât mai curând posibil.
  4. Reguli si politici:

    • Va rugam sa verificati sectiunea „Termeni si conditii” pentru informatii suplimentare .

Va multumim pentru luarea la cunostinta a regulamentului si pentru intelegere!